Retourbeleid
We hanteren geen retourbeleid. Als klein bedrijf die importeert, kunnen we het risico van retourzendingen en geen terugbetalingen niet nemen, dus wanneer je het product koopt, accepteer je ook dat je het product behoudt bij levering. Als je product beschadigd aankomt, kom je wel in aanmerking voor een terugbetaling.
Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling, moet je artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking.
Om een retournering te starten, kun je contact met ons opnemen via hallo@beautybrands.be. Hierbij zullen wij je vragen dat je ons een foto stuurt, zodat we het artikel kunnen bekijken. Wij controleren onze bestellingen nauwkeurig bij verzending, dus zelden zullen deze intact aankomen. Wanpraktijken zullen we dus ook meteen merken. Hoewel wij onze producten nauwkeurig verwerken tijdens het verzendproces, kan het steeds zijn dat er een foutje optreedt. Neem in dat geval gerust contact met ons op, wij bekijken het met jou en bieden je zo snel mogelijk een oplossing.
Schade En Problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem direct contact met ons op als het artikel defect is, beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het kunnen oplossen.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
In gevallen waar de klant het pakket niet heeft opgehaald of geweigerd heeft te accepteren, wordt het pakket vernietigd en kunnen we geen terugbetaling verstrekken. Helaas kunnen we geen retourzendingen accepteren voor artikelen in de uitverkoop of cadeaubonnen.
Terugbetalingen
We zullen je op de hoogte brengen zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, en je laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als de terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt deze automatisch teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode binnen 10-14 werkdagen. Houd er rekening mee dat het ook enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling verwerkt en verwerkt. Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via hallo@beautybrands.be